HOME

♥SUNAS♥

Urobte si prosím test TY V GRAVITATION XD arigato

Tv serial GRAVITATION - recenzia

17. ledna 2009 v 17:59 | $Cold_Lover$ |  Gravitation

Skoro všetko sa točí okolo Shuichiho Shinda, ktorý je odhodlaný stať sa profesionálným spevákom. Shuichi, dalo by sa povedať, že je stále v plienkach, ale aj na ceste k obrovskej sláve. So svojim dlhoročným priateľom Hirom totiž zakladá kapelu s názvom Bad Luck. Tvrdo pracujujú a dúfajú, že čoskoro dostanú šancu na odrazenie sa do sľubnej kariery. Tá však nepríde kým nebudú mať nahranú pesničku. Tu nastáva obrovský problém, pretože Shuichi nedokáže napísať text k už vytvorenej hudbe.
Keď sa raz tak prechádza po parku rozmýšľajuc nad práve napísanou piesňou, zafúka vietor a text padne do ruky niekomu cudziemu. -Je to suché, horšie ako keby to písal študent ( prváčik). Je to zle. Máš nulový talent. Nechaj to tak!- Povie neznámy. Shuichi je pochopiteľne zronený. Nakoniec však vysvitne, že tajomný kritik je slávny novelista Yuki Eiri. Od tejto chvíľe je Shuichi rozhodnutý nájsť Yukiho a žiadať vysvetlenie. Najväčšie prekvapenie príde, keď Yuki pobozká Suichiho hoci tvrdí, že ho chlapci nepriťahujú. Toto núti Shuichiho znova a znova vidieť populárneho románopisca. Yuki však zisťuje, že sa jedná o cestu plnú prekážok a ľudského odsudzovania, preto sa snaží Shuichiho udržať čo najďalej od seba. Aj Shuichi rovnako zistuje, že cesta ku hviezdam a k láske sa dajú skĺbiť len veľmi ťažko.
Ale je to len gravitácia osudu a lásky, že vždy pritiahne tieto dve osoby späť k sebe? Ako sa to celé skončí? Bude to nozaj len zákerná hra známeho spisovateľa so zlomenným srdcom na konci? Alebo sa z toho vykľuje láska na celý život?

Morálkou, etikou a súvisiacou bolesťou je táto anime naplnená. Rieši sa tu dôležitá otázka súčanosti: Je to normálne, že muž miluje muža? Okrem toho anime nie je len o vzťahu medzi Shuichim a Yukim, ale je tiež o nadchádzajúcej hudobnej kariére, o sporoch s ďalšími kapelami a o ďalších drobných problémoch. Obrovským oživením je aj pestrosť charakterov jednotlivých postáv, či profesionálne piesne nahraté skutočnými japonskými skupinami. Kvalitný shounen-ai (nie yaoi! je to bez všetkých tých detailných scén, práve tam kde to netreba. Táto anime sa pokojne bez toho zaobíde)je plný humoru, nadhľadu ale aj vážnych scén, pri ktorých nezostanete chladnými. Či už sa jedná o riešenie vzťahov alebo minulosti jedného z hlavných protagonistov. Každý z trinástich dielov je plný zaujimávých scén, rozuzlení alebo zistení, ktoré vás nútia pozrieť si ten ďalší. Nuda? V žiadnom prípade tam niečo také nenájdete, pretože toto nie je obyčajná anime, toto je GRAVITATION!

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.